Ben en Rene fietsen in Thailand en Laos

Flocence

Hallo allemaal,

Ik had zojuist een verhaal geschreven over het stuk van Bolonnga naar Florence. Helaas ging het verhaal verloren omdat mijn tijd om was en ondanks ctrl copie het verhaal verloren is gegaan. Ik doe het nu in telegramstijl. de uitgebreide versie komt in mijn dagboekje voor, dus komt nog wel...

Mooie tocht door de Apennijnen. veel bloeiende bomen en bloemen. Wielrenners zijn geimponeerd door mijn prestaties op de pakezel. De beklimming van de Passo Di Rosticca en del Futa was mooi maar werd overheerst door recende motorrijders., maar ik leef nog. Nu dus in Florence (hier Firenze). De stad van de Medici.

Onderweg Hans en Joke ontmoet. JOke in Transvaal opgegroeid en Hans ook de Camino de Santiago gefietst, dus genoeg om te delen. Het weer is gewoon mooi. Ik blijf tot morgen in Florence en dan weer verder... en dan krijg ik een echte kus van Brien in Rome...

Dag allemaal, ik geniet van jullie reacties , Lilian..veel fietsplezier! jullie zijn echte avonturiers.

liefs Ben

Reacties

Reacties

jantine

Hai Ben!

Wat heerlijk om je verhalen te lezen,
heel veel genieten en zo meteen met Brie,
heb het goed saam,
dikke zoen
(wij hier in spanning, morgen is DE DAG!)
Jantine

Mik

In het computerspel wat ik nu speel loop ik door een prachtig Firenze anno 1400. De Medici zijn hier nog volop aanwezig. Als je terug bent laat ik het je zien, en kun je me vertellen of ze het een beetje kloppend hebben nagemaakt. Geniet van de stad!

Hans

Dat heb je snel gedaan, Ben, of je nog maar net in de stromende regen vertrokken bent !
Fietsen door de Apenijnen met vele kilo's bagage lijkt trouwens verdacht veel op een zwaar trainingskamp. Dr Fuentez nog gesproken ? Als je straks weer terug bent denk je ons er allemaal uit te fietsen, maar wij hebben vorige week de Mont Ventoux gedaan .....
Hou je stuur nog fff goed vast en groeten aan Brie en de Pope.

tamara

hi pap stoere pap. Wat gaat dat snel joh.... Het is alsof mn sokken gister nog nat waren van ons kleine stukje fietstocht. Moet ook zeggen dat ik blij ben dat je nu het vakantiegevoel hebt. Dat geeft mij ook rust. Ik bedoel dat klinkt toch anders als je vader die op een zware survivaltocht gaat he..waarom heb ik eigenlijk geen vader die lekker een boottochtje langs de rijn gaat maken met als hoogtepunt een optreden van frans bauer of frans duijts of welke frans dan ook ha ha . Nou geniet nog maar lekker en ook van brie straks xx je dochter

Tys

ben trots op je gozer!

Erna Sievers

Lieve Ben, zo begin je aan de tocht. Trotsseerd weer en wind, hoge bergtoppen en nu ga je naar de eindstreep toe. Wees trots opjezelf, met Brie in gedachten een mooie rit naar Rome, om weer te genieten van het samen zijn. Want Brie is een geweldige vrouw. Veel liefs

ROB

hoi Ben,
leuk om je tocht te volgen. Hoe vind je Florence? en dan nu stug verder fietsen naar Rome.Vandaag hier DE verkiezingen.....het is heel spannend welke kant het opgaat.Veel fietsplezier en geniet van Rome.groetjes,ROB

Joan Jansen

Dag Ben,
wat ben je al ver. Ben heel benieuwd naar het lange vehaal van Firenze. Eet je veel pasta?
Liefs,
Joan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!