Ben en Rene fietsen in Thailand en Laos

Over Karaoke bedrijven

Toen Ben en ik voor veel te veel geld ieder en hokje hadden gehuurd even buiten de wereldstad Buntharik, gingen we op jacht naar een eetstalletje aan de weg. Alles leek gesloten, op een Karaoketent na, die ons met feestelijke kerstverlichting naar binnen lokte. Twee mannen sprongen op. Wij zeiden dat we een meal wilden en wezen met onze wijsvinger naar onze monden. Veel oooh's en aaah's. Uiteindelijk bleek het gebaar met de wijsvinger duidelijkheid te scheppen. Op een paar scherpe bevelen sprongen 2 jonge meisjes tevoorschijn, met veel te veel make-up enheel weinig broek en bloes.

Wat we wilden? Food??? Ooh Food!! Solly No Food!

Wat dan wel? wilde Ben weten. Even dacht hij dat de meisjes ons zouden trakteren op Karaoke tijdens het diner. Karaoke? Ja. ja!! Ik kreeg opeens heel andere associaties bij het gebaar van de wijsvinger naar de mond, of.............. ga ik nu te ver voor onze jongste lezertjes

We besloten toch maar niet de karaoke te bedrijven met deze kennelijke meisjes. Per slot van rekening staat er hier een boete op prostitutie. Je moet het hele dorp dan een hele koe betalen, terwijl we zelfs al door onze kippen heen zijn!!

Voor de record, we zijn dus in de buurt van Butharik in Oost Thailand. Laos hebben we via Pakse verlaten. Rene had een busje tot aan de grens geregeld en dat was maar goed ook want we moesten 95 km overbruggen en het was weer behoorlijk warm in de zon..NaButarik zijn we verder gefietst en zijn nu in de omgeving van de tempel waar Cambodja en Thailand ruzie over hebben. Behalve wat vriendelijk zwaaiende soldaten merken wedaar verder niets van. Morgen gaan we verder richting Ubon, maar eerst poedelen bij de waterval hier.

Daag. ps dank voor de reacties, er is al een inschrijving voor de dia-avond.

Arie BOM barie

Mooi verhaal over de Karaokegirls maar? ? ? Is dit de hele waarheid!!! In ieder geval, hoeveel kostten die koeien nauw? Wat een continent he dat Azie. Genieten geblazen. Heren nog veel plezier en volgens mij kan in ieder geval Ben heel goed zingen. Groetje, Arie

elly

goed idee, misschien als extra atrractie op het dia-avondje:-)
Maar waarom zijn jullie al terug in Thailand? ik dacht dat jullie door heel Laos gingen fietsen?

brie

ik ben wel blij dat jullie hebben afgezien van karaoke met de meisjes, los nog van kippen of koeien...., maar wat hebben jullie nu uiteindelijk gegeten? de dia-avond wil ik natuurlijk wel graag! En gedraag jullie, zo ontstaan die rare verhalen van westerse mannen in Thailand!
xbrie

anita

Ben, voor morgen alvast van harte gefeliciteerd. En geniet van Bangkok, want het is een prachtige stad.