Ben en Rene fietsen in Thailand en Laos

Warm

Hallo allemaal,

Toch een internetgevonden op de camping. Ik overal zoeken, is het om de hoek. Ik mag even op de labtop voordat het bureau weer open gaat. Dus geen lang verhaal. Zoaös de titel zegt: het is warm 30 gr. Eerst in de sneeuw en onder 0 de Albergpass en de Rechenpass und dan is het meteen zomer,ik weet niet wat mij overkomt. Kijk vaniit mijn tentje naar het Ortler massief waar de sneeuw nu wel voor de zon verdwijnt. Dat bekende spreekwoord komt vast hier vandaan. DE passage van de bergpassen vooral de Alberger was zwaar. Stijl, koud en nat , maar o.zo prachtig. Helaas moeten jullie het nog zonder fotos doen. Ik heb maar even en ben daar niet handig in. Maar ik beloof dat ze komen. Vanaf zaterdag tot vandaag 2e Pinksterdag ben ik op een camping om beetje uit terusten, was doen en andere gewoonlijkheden. Morgen verder richting Venetie. Het gaat dus nu bijyonder goed en de afdalingen zijn ook spectaculair. Ik geef nog even mijn postie en dan moet ik ophouden want men wordt een beetje zenuwachtig en ik dus ook. En gisteren heb ik fijn met Brietje kunnen bellen en dat was ook weer heel fijn om even bij te praten. Liefs en groeten, Ben

Reacties

Reacties

Henk en Roel Stap

Via google kwam ik op deze site. Wij zijn ook onderweg naar Rome en hebben gister de Arlberg pas gereden. Vandaag een rustdag in Landeck. Zo te lezen volg je ook de 'Reitsma route'. Misschien gaan we elkaar nog wel tegen komen. Succes!!

michel

Ha Ben,
Ko is gisteren 9 geworden. We hebben je gemist op zijn verjaardag. Hij heeft een nieuw skateboard gekregen en meteen voor iedereen gedemonstreerd. Superleuk! Op dit moment kijken we naar Pinkpop; we kennen geen enkele band:-), maar dat mag de pret niet drukken.
Gaat het goed met je? Ik wil wel een foto van je bovenbenen zien, in een ongetwijfeld prachtige omgeving.
Heb je al in een rivier gezwommen? Zet 'm op man. Hier gaat het helemaal goed. daaag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!