Ben en Rene fietsen in Thailand en Laos

Warm

Hallo allemaal,

Toch een internetgevonden op de camping. Ik overal zoeken, is het om de hoek. Ik mag even op de labtop voordat het bureau weer open gaat. Dus geen lang verhaal. Zoaös de titel zegt: het is warm 30 gr. Eerst in de sneeuw en onder 0 de Albergpass en de Rechenpass und dan is het meteen zomer,ik weet niet wat mij overkomt. Kijk vaniit mijn tentje naar het Ortler massief waar de sneeuw nu wel voor de zon verdwijnt. Dat bekende spreekwoord komt vast hier vandaan. DE passage van de bergpassen vooral de Alberger was zwaar. Stijl, koud en nat , maar o.zo prachtig. Helaas moeten jullie het nog zonder fotos doen. Ik heb maar even en ben daar niet handig in. Maar ik beloof dat ze komen. Vanaf zaterdag tot vandaag 2e Pinksterdag ben ik op een camping om beetje uit terusten, was doen en andere gewoonlijkheden. Morgen verder richting Venetie. Het gaat dus nu bijyonder goed en de afdalingen zijn ook spectaculair. Ik geef nog even mijn postie en dan moet ik ophouden want men wordt een beetje zenuwachtig en ik dus ook. En gisteren heb ik fijn met Brietje kunnen bellen en dat was ook weer heel fijn om even bij te praten. Liefs en groeten, Ben

Reacties

Reacties

erna sievers

Lieve Ben, vol bewondering volg ik jou reisverslagen. Ik vind je zo dapper en goed dat je je dromen zelf uit laat komen. Maar ook bewondering voor alle energie en uithoudings vermogen om de toppen te beklimmen. Spannend hoe het verder gaat in italie. Liever groetjes Erna

tamara

ha die pap en smaakte de zelfgemaakte salade? Vast wel zo lekker in de zon voor je tentje.. Hier is t niet zo lekker hoor de hagelstenen vlogen me om de oren evenals de vogels die uit de bomen werden geblazen. Zo zie je maar weer... Een wandelingetje door t zuiderpark met je hond kan ook héél avontuurlijk zijn ha ha :-) . Nou geniet van de warmte zou ik zeggen en een dikke knuf van delio en mij ps delio heeft geen mobiel dus je hoeft hem geen smsjes te sturen of zo xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!