Ben en Rene fietsen in Thailand en Laos

Buffels

Dag lieve mensen, dank voor jullie reacties, dat eerst!!

We zijn in Kong Chiam aan de Mekong rivier, 80 km van Ubon. Het is warm en zompig, veel geludien, volgels, krekels, kikkers.Vanavond gegeten aan de Mekong waar je echt met handen en voeten je eten moet bestellen. Maar de mensen zijn wederom ontzettend aardig. Onderweg ook, er werd geroepen 'Ho Hello', gezwaaid, gelachen. Geen wonder twee van die grote blanke mannen in sportieve outfit op super mooie fietsen.

De tocht hier naartoe ging ondanks de voortdurende regen gemakkelijk. Een beetje glooiend en goed asfalt. Geen druk verkeer, dat wil zeggen auto's en talloze brommertjes. Aan weerszijden rijstvelden met BUFFELS, nog nooit eerder gezien. De boerderijtjes staan op palen, meestal, en daaronder speelt het leven zich af.OP de velden staan de buffels en er lopen koeien en kippen, gekke hoopotige magere kippen. En je ziet ook vogels op de buffels zitten dat kende ik alleen maar van natuurfilms.Nu gaat Rene iets vertellenoverde bedden. Dag, Ben

De bedden hier zijn kei- en keihard! Dat je het maar weet!

Dag, Rene

Mik

Jullie zijn op internet al net zo'n gouden duo als in het echt, dat is wel weer duidelijk.

Fijne verhalen al, ben benieuwd naar wat komen gaat!

elly

Gaaf om te lezen, ik zit echt te watertanden! Misschien helpt een dekentje onder je laken, Rene?