Ben en Rene fietsen in Thailand en Laos

Ben is blij

De dag begon met regen, niet met bakken, maar wel regen, veel regen, tenminste, dat vond Ben. Ik (Rene) vond het wel meevallen. Zelfs aan het einde van de middag, 2 minuten zon!! Het eerste wat ik vanochtend deed, was Ben blij maken. Hij was even vergeten dat we 2 dagen in Ubon Ratchathani zouden blijven. Hij dacht, vandaag vroeg opstaan, fietsen in elkaar zetten, boodschapejs doen (water, veel water) en dan hupla 82 km fietsen. Dat hoefde niet. Ben dus heel

Laughing
. Kon hij nog wat acclamita.....eh accloematisar...... eh acclimatiseren

Fietsen zijn goed uit de toch wel beschadigde dozen gekomen, maar met wat plakwerk kunnen die nog wel een reis mee. Morgen 02-08 gaan we op weg. Spijtig nemen we afscheid van een geweldig restaurant een meter of 200 van het hotel. Enig minpuntje: Ben wordt lek geprikt door de steekvliegen en muggen. Mij laten ze ongemoeid.

Vandaag, na het monteren van de fietsen de stad ingegaan. Hebben een half uur op een stoepje bij een druk kruispunt gezeten. Een ge-oliede chaos, waarin iedereen de ruimte krijgt om te gaan, staan en rijden waar-ie wil.

Morgen gaat het echt beginnen!!

anita

Hoi mannen,

Wat fijn dat de fietsen goed uit de dozen zijn gekomen. Nu staat jullie niets meer in de weg, dus karren maar. Veel liefs, Anita

Mechtilde

Beste Ben en René,

Heel veel plezier op jullie tocht door Thailand.
Moge de banden hard blijven, de zon regelmatig schijnen en de muggen er dood bij neer vallen.
Maar ach, zulke stoere mannen kunnen toch ook tegen een stootje?!

Ik kijk uit naar het volgende bericht.

Groetjes,
Mechtilde

jantine

Leuk jullie nu al te lezen, morgen het 'echte werk',
geniet en sterkte!
dikke zoen